2011. július 10., vasárnap

Egy nagyon forró nap!

Vasárnap van,minimum 37 fok. Lóg a nyelvem rendesen. Még jó hogy a lakásban teljes az elsötétítés,mennek a ventik,így kilehet bírni. Na de a Néróék odakint lihegnek rendesen,apa és anya locsolja őket,és a helyüket rendszeresen. Néha még engem is a víz alá cibáltak,ami persze nem nagyon tetszett.
Ez a kis tócsa pont elég nekem!

Nagyon utálom ha a fejemre folyik a víz!

Apa engedd már el a lábam!

Ráadásul anya rám adott egy pólót,hátha hőgutát kapok,kitalálta hogy bevizezi rajtam,így hűt vele,és természetesen le is akart fényképezni.
Ez egy darabig még ment is,de ahogy vizes lettem megőrültem! Iszonyú érzés volt a lógó vizes ruha rajtam,és állandóan hasra estem benne. Anya látta hogy ez nem fog összejönni,így jót nevetett és megszabadított attól a gönctől.
Most ez komoly?

Mi lesz ennek a vége?

Most nagyon durcás vagyok!

Segítség!!!

Amíg nem veszed le rólam,így maradok!
Szóval úgy mindent összevetve jó kis nap volt a mai. Természetesen most húzom a lóbőrt anya lábánál,és élvezem a hűvös szoba adta enyhülést.
És még más kedves barátom is erre a sorsra jutott! Lehet hogy ők élvezték?

Berta egy kedves barátunk a Blökiről.

Zsuzsit is a Blökiről ismerjük,szerintem neki se tetszett az ötlet.
Tuti hogy a gazdik szövetkeztek ellenünk!
Na pusza mindenkinek,további szép időtöltést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése