2011. július 12., kedd

Brenda és Néró

Drága barátaim!
Szeretném nektek bemutatni az én kedves lakó társaimat.

Először is Brendával kezdeném.
2004.02.24-én született, és apa a kis gazdinak hozta ajándékba. Tüneményes egy kutya, szófogadó, imádja a család összes tagját, sőt még engem is elvisel. Pedig én állandóan macerálom. Ilyenkor egy morgás,és már tudom is hogy békén kell hagyni. Nagyon tud hízelegni,senkit nem bántana,és ha csak lehet úgy helyezkedik,hogy mindig lehessen simogatni. Ivartalanítva van, mert sajnos nem bizonyult jó anyukának,és két almát is elveszítettünk. Így apa azt mondta hogy nem tudna több picit eltemetni,inkább nem kellenek kiskutyák.
Hát röviden ennyit tudok mondani Brendusról.

Brenda
Néró 2007.06.27-én született nálunk. Ő az egyik szerencsés megmentett fia a Brendának. Ő egy igazi túlélő, már szép nagy volt mikor a Brendus ráfeküdt. Apa mikor észrevette szegénynek már lógott a nyelve, és nem lélegzett. De apa nem nyugodott bele, addig élesztgette míg sikerült,és vett egy nagy levegőt. Már picinek is gyönyörű volt,és azóta is imádjuk. Sokan megijednek tőle,pedig még nem bántott senkit. Apa nagyon vigyáz rájuk,és nagy gondot fordít a nevelésükre. Néró egy örök gyerek,bohóckodik,ugrándozik,és imád engem. Mindig a védelmemre kel ha más kutya bántani akar.
Szóval ők ketten lennének az én barátaim,és lakótársaim.

Néró
Brenda és Néró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése